ahlan wasahlan sahabat sekalian....
















Saturday 19 January 2013

~NO Exam FEVER daaaa... ~

      Alhamdullilah, syukur sngt coz Aku dh MERDEKA dr exam..hehe.. tarikh 18 hb adalah pnamat paper aku.. dah la exam 2 paper aritu.. emmm.. wlaupun dh abis exam, tapi aku sedih sngt.. aku rasa sem ni aku banyak sangat main2, jawab exam pon entah ape. aku memang xpuas hati jugak la.. Aku tahu aku dah cuba wat yang terbaik.. tapi adalah part2 yang aku xyakin sangat jawab.. No Exam Fever dah !!!

     Abis exam sume orang HOoray n teruja nak balik kampung.. tapi aku lain lak.. jadi moody jer.. sepatutnya mlm 18hb aku dah naek train balik hometown, tapi aku boleh lak prgi cancel tiket balik aku pg sblum exam.. teruk betul perangai aku..hehe.. kawan-kawan aku sume pelik n tak puas hati ng perangai 'pelik' aku ni.. ye lah, orang lain punyer lah hepy nak balik kampung, aku lak boleh tolak nak balik kmpung.. hehe.. aku kalau boleh nak settle dlu sume barang aku n nak hilangkan tension cikit.. nak kena kmas bilik
dulu, yer lah cuti hampir sebulan, lau tinggal bersepah mana boleh.. perangai anak dara kena lah jaga..hehe..

    so, malam ni aku memang tak tau nak buat ape.. klau sebelum ni tangan asyik pegang buku jer, makan pon pegang buku, tdur pon berteman buku..hehe.. biasalh lau exam baru rajin nak baca buku.. so, dah abis exam, maka ,bermula lah operasi aku untuk layan movie habis-habisan,..hehe.. skrang aku tgh layan movie 'SETIA HUJUNG NYAWA' ternyata best gak n so sad..=(.. kawan-kawan aku sume xpercaya aku layan movie kisah cinta n yang jiwang2..coz selalu ak layan citer omputih n cter yang thriller sikit.. aku ni jnis jiwa pelik sikit..hehe.
Baru aku tau rupanya slot akasia 'setia hujung nyawa' adaptasi dr novel... tapi memang best btol la.. layan jiwa la..





 

No comments:

Post a Comment