ahlan wasahlan sahabat sekalian....
















Wednesday 19 December 2012

Welcome back!!!!

Assalamualaikum sumee.. hEllo everyone!!!! 
     
    rASAnye dh lame xbkak  blog.. smpai password pon ley xengt..hehe.. mungkin kesibukkn belajar kot smpai no time to update my status..huhu.. many things happen to me.. ad yang menyedihkan, yang mengharukan, yang memalukan..hehe.. by the way, that happen for a reason?? right?? 

     errm, skang aku dh masuk tahun ketiga n dah nak abis dah sem prtama.. terlalu sibuk ng assngment sampai makan n tidur tak terjaga.. penat tu memang ada, tapi dh lumrah sebagai pelajar  kan.. seingat aku, minggu depan dah start dah STUDY WEEK.. tyme ni spatutnya struggle giler2 kt subjek nk exam... tapi aku lain lak jadinya.. aku leh tempah tiket nk Balik HOMETOWN.. hehe.. teruk ar perangai aku, nak wt camner, aku terlalu rindu sangat kat family kat kelantan..ermm.. yang aku terengat kat Dr.Muhammad, seorang lecterur kt fakulti aku kata, adik dy pon wt perangai gak balik hometown.. katanya nak dapat restu dan barakah dari mak ayah..hehe.. so, aku same la.. padahal nak lepak lama2 kat umah..hehe.. RUMAHKU, SYURGAKU!! 

    line lak wt hal, nak upload pic pom lmbap.. sbar!! hehe.. erm, letih gk mngadap laptop sarian..geng2 aku sume keluar g shopping, katenya nak beli hadiah kat famili..aku?? erm, xdapet la.. PTPTN pun dah makin kering, lau g shopping gk puasa la jawabnya.. sabar la, mnggu ni dah nak balik, xsabar nak jumpa umiku sayang..hehe.. n yg paling aku rindu Nasi lemak favorite aku, mknan kt Nilai ni xkena dgn selera aku.. aku nak sangat umi aku masak.. baru puas hati.. kenyang perut baru suka hati.. 

     Budu?? dah lama xpekena budu, nnti balik nak makan ikan rebus goreng, budu kasi pedas sikit, ulaman2 kampung sikit.. makan lak dengan famili..mmg best la..hehe.. Citer sal makan ni, perut pom ase dah berdengdang lapar dah..hehe.. 

    ptg2 pom still rase mngntuk, apa taknya, smalam tduw sampai kul 4.. ni gara-gara kne wt advertisement cz miss nak tengok..punyerla aku kalut wt, tapi g class, miss. just tgk, tapi tak collect pom..errghhh.. tapi, dy tak komen bnyak2 la.. nasib baik okay..hehe.. keje dah bg awal, tp last minute jugak aku minat..hehe.. perangai tabiat keturunan dr my brother dr sekolah menengah sampai zman university..hehe.. 

No comments:

Post a Comment